Strony

14.04.2011

Attention! Orange is coming!

Intensywne kolory atakują tej wiosny ze zdwojoną siłą. Dodają energii i wprawiają w lepszy nastrój. Bardzo odpowiada mi taka koloroterapia. Największym zaskoczeniem kolorystycznym jest chyba jednak pomarańczowy. Chętnie noszę go jesienią, ale wiosną wydawał mi się zawsze zbyt krzykliwy. Teraz widuję w nim nawet osoby, których nigdy w życiu nie posądziłabym o jakąkolwiek skłonność do neonowej barwy. Podobno pobudza apetyt, więc muszę uważać, żeby jej nie przedawkować;)







t-shirt, komin- H&M
spodnie- Mango
kurtka- Vero Moda
torba- ebay
sweter- Zara

6 komentarzy:

  1. Anonimowy15/4/11 13:52

    W poniedziałek 18 kwietnia w Blue City odbędzie się casting do programu "Moda z bloga" który będzie emitowany w TVN Style. Więcej tu:
    http://www.facebook.com/CHBlueCity#!/event.php?eid=112926338789406

    OdpowiedzUsuń
  2. super spodnie, przypominasz mi Paulinę Papierską ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spodnie i połączenie kolorów! faktycznie tak jak miikax3 zauważyła jesteś do niej trochę podobna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi sie połączenie pomarańczu z ciemnogranatowymi spodniami, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miikax3: podobnie wyglądam tylko czasami na zdjęciach, w rzeczywistości zupełnie inaczej;)to zabawne, że o tym wspomniałaś. kiedyś mówili mi, że jestem podobna do Anny Przybylskiej, później do Marty Żmudy-Trzebiatowskiej, a teraz do "Top Model":)

    OdpowiedzUsuń