Strony

17.04.2011

"Between heaven and earth" by Berenika Czarnota

Imię "Berenika" pojawiało się na tym blogu kilka razy. Berenika występowała czasami w roli mojego fotografa; opisywałam też kiedyś jej styl ubierania się. Do tej pory nie wspominałam jednak o najważniejszym, czyli o jej talencie.
Berenika Czarnota jest projektantką mody i tworzy bardzo interesujące rzeczy- takie do noszenia, a nie tylko do patrzenia. Będziecie mieli okazję niebawem się o tym przekonać (ci, którzy znają sweter z samochodem są już zapewne przekonani:)). Jej kolekcja zostanie zaprezentowana w maju podczas tygodnia mody w Łodzi.
Znakiem rozpoznawczym Bereniki są swetry. Wszystkie z wełny, o pięknych splotach i ciekawych formach, a dla wielbicielek tego swetra znajdzie się coś naprawdę "odlotowego":) Ja jestem wielką fanką toreb i kominów. Mam nadzieję, że kiedyś stanę się szczęśliwą posiadaczką (w tym momencie puszczam oko do Bereniki;-)). W kolekcji znajdziecie też płaszcze, spódnice z wysoką talią (zdradzę, że sama projektantka często takie nosi) i drapowane sukienki.
Na zdjęciach można podziwiać sweter i torbę z części kolekcji inspirowanej kolorami ziemi. A następnym razem pokażę Wam kawałek nieba...;)






Więcej o Berenice i jej kolekcjach można dowiedzieć się na stronie www.berenikaczarnota.com.


14 komentarzy:

  1. Właśnie przed chwilą wybierałam jej pokaz do zobaczenia na Fashion Week'u :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asieńsko, gdzie mogę kupić takie piękne swetrzysko?? Coś boskiego!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna porządna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17/4/11 17:27

    Ta torba jest obłędna. Nie mogę się napatrzeć.

    Chętnie w maju przyjrzę się całej kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za torba! Piękna.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17/4/11 20:16

    sweter cudny ma kobietka talent, torebke masz niezłą

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu: kolekcja będzie do kupienia po premierze na tygodniu mody:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna kolekcja bardzo zdolnej projektantki!

    OdpowiedzUsuń