Strony

21.08.2010

7 wspaniałych na Majorce ;-)

Wakacje nad polskim morzem- piękna rzecz, ale pewnie nie zachwycałabym się tak bardzo zachmurzonym niebem i silnym wiatrem, gdybym kilka dni wcześniej nie doładowała swoich baterii słonecznych w bardziej energetycznym klimacie. Wysmarowana kremem z filtrem 30 wygrzewałam się na Majorce. Na tej wyprawie najważniejsze było oczywiście towarzystwo, bo nawet tam zdarzył się deszczowy, pochmurny dzień. Dzięki doborowej ekipie było wesoło, spontanicznie, kolorowo i na pewno długo będę wspominać ten czas:)

Przedstawiam uczestniczki wyjazdu:






I trochę majorkańskich klimatów...



Na koniec kilka ujęć wakacyjnych zestawów:






fot. ja, Berenika i Iwona

9 komentarzy:

  1. Można tylko pozazdrościć Majorki :)
    Fajne, letnie sety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22/8/10 09:40

    zdecydowanie bardziej popieram wakacje na Majorce niż nad polskim morzem. ot co, ciepełko na pierwszym miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że wakacje udane ;] życzę więcej takich ;]

    zapraszam na moja aukcję ubrań: http://moda.allegro.pl/item1196850609_mega_paka_zestaw_ponad_40_ubran_i_dodatkow_40_42.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna wyprawa:D
    7 kobitek? to musiało być wesoło:D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe a ja wlasnie siedze w kafejce na majorce hehe i przegladam blogi szybciutko, pogoda cudna, to prawda

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę, ja dokładnie wczoraj też wróciłam z Majorki :) Było extra, gdzie byłaś? widzę, że zwiedziłaś Valdemossę :D Ja wygrzewałam się w Call MIllor i u nas deszczu nie było, tylko 2 nieco pochmurne dni, które spędziliśmy na wycieczkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah te buty! i piękna koszula w kratkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. guzików kilka: w takim razie dobrej zabawy:)
    Kota Behemota: byłam w miejscowości Can Pastilla:)

    OdpowiedzUsuń