19.02.2011

Let's keep it simple...

Jeszcze kilka dni temu wrzucałam do torebki okulary słoneczne jako rzecz niezbędną, a rękawiczki zostawiałam w domu. Teraz znowu noszę w torbie parasol, na szyi motam dwa szaliki i zakładam najcieplejszą kurtkę. Przyłączam się więc do dochodzących zewsząd westchnień: "Niech ta zima się już skończy...".
Do szczególnie ciepłych nie kwalifikuje się niestety płaszczyk na zdjęciu. Zawsze marzył mi się taki asymetryczny z raglanowymi rękawami. I jak to zwykle bywa, znalazłam go całkiem przypadkiem, szukając zupełnie czegoś innego. Na buty wpadłam w sklepowym raju obuwniczym- podobało mi się i pasowało na mnie co najmniej 10 par butów. To zdarza się naprawdę rzadko, więc nie mogłam przepuścić takiej okazji. Rezultat- skórzane koturny z nietypowo umiejscowionym zamkiem błyskawicznym:)






płaszcz- Vero Moda
buty- Bianco
komin, jegginsy, wisior- H&M
getry w roli rękawów- no name

42 komentarze:

  1. Anonimowy20/2/11 00:05

    super płaszcz i komin, kiedy to kupiłaś?:)
    ela

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo interesujące buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz na tych zdjęciach!
    Płaszcz i buty strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam ten płaszcz na asosie - jest wyjątkowy i ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie tu wyglądasz, a buty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak ten płaszcz ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie to taki raj obuwniczy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny płaszcz i kopytka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. och, fason płaszcza o jakim marzę! cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarze:)
    Ela: komin kupiłam już ponad rok temu, a płaszcz na tegorocznej wyprzedaży.
    Natalia: sklep Bianco:)mają mnóstwo świetnych modeli butów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłaś je(buty) we Wrocławiu? Jest tu sklep Bianco? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20/2/11 21:54

    M E G A!!!
    KTR
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalia: kiedyś był w Magnolii. buty kupiłam w Niemczech.

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz obłędnie! mam identyczny komin:)
    od jutra tak noszę swoje getry:), kopytka genialne, wygodne są? płaszcz boski po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super płaszcz ale najbardziej podobają mi się te buty ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Magda: zaskakująco wygodne jak na taką wysokość:)

    OdpowiedzUsuń
  17. love your scarf and your wedges!

    thelibertybelleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. You look great!!!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladnie wygladasz, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  20. Earnlancer.com is a global outsourcing solution and

    freelance jobs website. Here you can find freelance coders,

    writers, programmers, designers, marketers and more.The

    worlds largest outsourcing marketplace ,it is freelance jobs

    website. We have thousands of freelance jobs online for

    freelance programmers, web designers, graphic designers.

    http://www.earnlancer.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi sie te buty-niby proste, ale ten "smaczek" w postaci zipa z tyłu sprawia, że są zupełnie inne.
    Pozdrawiam.

    pastelmafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny blog. Właśnie takich ludzi tutaj poszukuję.
    Płaszcz piękny. Sama chętnie bym się na niego skusiła, pomimo iż jak mówisz nie należy do ciepłych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham te buty. Moja kolezanka je sobie kupila i po prostu swietnie sie prezentuja!

    www.overdivity-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. buty najbardziej przypadły mi do gustu :) + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz jak celebrieties, szczegolnie w tych okularach... dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko mi się podoba, buty i płaszczyk miodzio! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy19/3/11 22:52

    Apeluję o kolejny post, karzesz nam czekać zdecydowanie za długo!!! Tęsknię!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne buty <3

    + zapraszam do mnie ! obserwuj i skomentuj jeśli Ci się spodoba !:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Drogi Anonimowy, przekieruje ten apel do mojego Fotografa;) może go poruszy...

    OdpowiedzUsuń
  30. Best Seo Site I Social Bookmarking Post I Sell Directory List I Directory Posting I Blog List I Blog posting I Forum posting I Sell Forum List I PR 01I PR 02 I Add your URL to Google I Add your URL to MSN I Add your URL to Yahoo I Backlinks posting I Keyword Marketing I Facebook wall post I Twitter wall post I Get Real Visitors I USA Visitors I Uk Visitors.http://www.shopseoservice.com

    OdpowiedzUsuń
  31. cudo

    zapraszamy do polubienia nas na facebooku :)
    moda i uroda, konkursy, wszystko dla kobiet i cos dla Panow!
    niedlugo ruszamy pelna para :D

    http://www.facebook.com/BabskiLookBook

    www.babskie.tv

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja. wszystko idealnie zgrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  33. calosc swietna! uwielbiam buty i plaszczyk!

    http://chicfashionlover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. No wracaj już NO! CZEKAMY!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy28/3/11 23:56

    Świetne te buty!!! Proszę napisz kiedy i za ile je kupiłaś i podaj link do stronki na której takie zakupy można dokonać, bo ja szukam i szukam i same badziewia mi wyskakują, także jeszcze raz proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy: kupiłam je w Duesseldorfie w sklepie Bianco. wydaje mi się, że ta marka jest też w Łodzi. kosztowały 50euro. chyba nie mają sprzedaży internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne buty :] zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga jest nowy :]

    OdpowiedzUsuń