Strony

24.05.2009

Zakombinezowana

Zaszalałam trochę. Nie dość, że royal blue, to jeszcze kombinezon od stóp do głów. Społeczeństwo chyba nie jest jeszcze gotowe na takie eksperymenty, bo wzbudzałam żywe zainteresowanie wśród sąsiadów. Na ulicach jeszcze bardzo mało kombinezonów, chociaż w sklepach spory wybór. Może pełnia lata spowoduje wysyp, bo to podobno "must-have";) Mój jest zdobyczą z sh- jedna wyprawa i od razu upolowałam dwa takie wdzianka. Druga zdobycz pewnie poleży jeszcze trochę w szafie...




kombinezon- sh
chusta- sh
torebka- sh
buty- Prima moda

19 komentarzy:

  1. booooski jest! noś go jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie, znowu sh. ja sobie chyba coś zrobię z tej zazdrości...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25/5/09 09:06

    Ciekawe kiedy ja się w końcu dam skusić. Na razie jestem twarda i mówię że "ja nigdy..." Ale Ty wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten kombinezon! Super w nim wyglądasz, ale ja założyłabym pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym dodała jakiś gruby pas do niego, ale poza tym jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor i piękna chusta :) bardzo Ci pasuje. noś go i uświadamiaj społeczeństwo, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To cudo ma niezły potencjał wg mnie: gruby pas i wyciąć większy dekolt z przodu, bo taki krój w niebieskim kojarzy się z kombinezonami pracowniczymi ;)
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. kombinezon i torebka to prawdziwe skarby!
    a do ludzi, to mam nadzieję, że nadejdą takie czasy ;D, kiedy nie będą się patrzyć na ludzi oryginalnie ubranych jak na dziwaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za miłe słowa:)
    planowałam założyć pasek, ale nie znalazłam w swojej szafie odpowiedniego:(
    nad dekoltem się zastanawiam...tez wydaje mi się, że mogłoby to fajnie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejrzałam Twoje stylizacje i uważam , że jesteś SUPER i znasz się na rzeczy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. POLA: bardzo bardzo dziękuję za komplement:) strasznie to miłe, co napisałaś. ale mi poprawiłaś nastrój!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy27/5/09 20:06

    Widziałam taki podobny w Zarze, identyczny kolor tylko miał ściągacze na nogawkach (co nie wyglądało fajnie) ale nie o tym chciałam napisać... otóż przyznam się publicznie właśnie o takim marzyłam! Świetnie dobrałaś dodatki a to połowa sukcesu! zazdroszczę strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. powiem tak, jest to prawdopodobnie jeden z 2óch kombinezonow jakie kiedykolwiek mi sie podobały. Genialnie wyglądasz. Wow.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie, nie dość że kombinezon, nie dość ze z sh to jeszcze w moim ostatnio ulubionym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest prześliczny! Ten kolor! Ach... Brakuje tylko paska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kombinezon jest fantastyczny. Chętnie przygarnęłabym go do swojej szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ! jaki wspaniały ten kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kombinezon jest super a Ty ubrana w niego piękna. Podoba mi się bardzo. Pasek jako dodatek myśle też byłyby niezły ale bez niego tez jest dobrze. Brawo za gust ;) Ciekawi mnie tylko jak samemej go zapinasz bo chyba ma zameczek z tyłu.
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje kombinezowego gustu!

    OdpowiedzUsuń