Strony

23.03.2009

Strój galowy

Zainspirowała mnie tańcząca na ulicy, odziana w cekiny Styledigger. Przypomniało mi się, że w mojej szafie też gdzieś poniewierają się takie błyskotki.
Od razu nadarzyła się okazja, by zaprezentować się w błyskotliwym zestawie. W piątek wybraliśmy się na koncert "PPA" do teatru muzycznego. Czasy, kiedy to do teatru chadzało się elegancko i wytwornie, dawno poszły w zapomnienie. Teraz liczy się fantazja:), ale oczywiście nie można dać po sobie poznać, że stało się przed lustrem dłużej niż zwykle. Muszę przyznać, że niektórzy oglądacze i słuchacze byli wyjątkowo barwnie wystylizowani. Aż miło było patrzeć i podpatrzeć:))
Ja przystroiłam się w cekiny i szary sweter, żeby błysk nieco ujarzmić. Okazało się, że strój był iście koncertowy. Motywem przewodnim na scenie były cekiny: damska sekcja smyczkowa w cekinach, chórki w cekinach, no i Leszek Możdżer w cekinowej czapeczce z daszkiem- bezkonkurencyjny. Wpasowałam się idealnie:)





bluzka- Orsay
spodnie- Vero Moda
buty- Bianco
sweter- H&M
torebka- Orsay
bransoletki- H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz